TabletyTelefonyPrzydałoby się trochę polotu w tych smutnych jak p…. reklamach

Maciej Kulesa7 lutego 201326 min
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/2013/02/telewizja.jpg

Kto lubi nasze polskie reklamy? Znajdzie się jakiś fetyszysta? Gdybyśmy mieli połączyć wszystkie dobre reklamy, to nie wyszedłby z tego film 90 minutowy. Chyba, że z przerwami na inne reklamy, puszczony w Polsacie. Możecie wymieniać swoje ulubione, ale zapewniam was, że nie nabilibyście nawet 30 komentarzy. Mówimy (a raczej piszemy) tutaj o wszystkich reklamach, z każdej dziedziny życia. Teraz pomyślcie, ile jest dobrych reklam o sprzęcie, ale polskich reklam!

Dzisiaj zobaczyłem, że Samsung udostępnił na swoim kanale Youtube dwie nowe reklamy. Myślę sobie, jest dobrze bo reklamy udostępnili na polskim kanale Samsunga i są zrobione na nasz rynek. W końcu nie puszczą nic suchego, nie po tym jak wyemitowano rewelacyjne reklamy podczas Super Bowl. Włączam pierwszą reklamę i … nie włączyłem drugiej. Dlaczego to takie drętwe? Pewnie chcą trafić do klienta na emeryturze, ale zrobili to jakby mieli reklamować telefon dla seniora firmy Emporia lub myPhone. Ani to śmieszne, ani ciekawe. Jeśli jest tak jak myślę, że próbują trafić w seniora, to robią mogą się mocno pomylić.

Rozumiem, że u nas nie ma takich speców od reklamy jak w USA, ale czy Samsung nie może wysłać do nas chociaż kilku wyjadaczy i nauczyć naszych jak to się robi? Zobaczcie sobie naszą reklamę, gdzie występuje dwóch panów. Później zobaczcie reklamę z USA, gdzie w roli głównej też występuje dwóch panów. Nie rzucajcie się z komentarzami, że nie ma co porównywać bo to inny budżet. Zgadzam się z tym, ale w obydwóch reklamach wykorzystano praktycznie dwóch aktorów. W jednym przypadku to nie wyszło, a w drugim wypadło rewelacyjnie.

[accorgroup] [accordion title=POLSKA] [/accordion] [accordion title=AMERYKAŃSKA] [/accordion] [/accorgroup]

Podczas oglądania naszej krajowej wersji, przypomniał mi się fragment filmu „Chłopaki nie płaczą”. Pewnie pójdę po całości, ale tą reklamę położyłbym na półce obok kampanii społecznej Czytaj-podrywaj, która jest tak ostatnio krytykowana. Różnica jednak jest. Kampanię zrobili studenci, amatorzy, a reklamę już nie.

2 comments

  • Anihilator

    8 lutego 2013 at 10:37

    Myślę, że zwyczajnie chcieli nawiązać do tych dwóch zabawnych dziadków z Muppetów.

    Jeżeli mam być szczery to ta amerykańska reklama „ssie” mówiąc ich dialektem.
    Polska wersja jest przynajmniej zabawna.
    Oczywiście każdy może mieć własne zdanie ale to nie zmienia postaci rzeczy.

    Reply

    • Maciej Kulesa

      8 lutego 2013 at 22:34

      Pewnie, że każdy może mieć własne zdanie. Swojego nie zmienię. Mam całkiem odwrotne odczucia niż ty :)
      Polska jest bardziej drewniana niż gra Rasiaka :)

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}