AplikacjeAplikacje do zarządzania kontami bankowymi

Maciej Kulesa9 czerwca 201114 min

Dzisiaj pojawiła się nowa aplikacja pozwalająca zarządzać kontem bankowym. Od teraz taką możliwość mają posiadacze konta w Raiffeisen Bank Polska S.A. Nie jesteśmy rozpieszczani jeśli chodzi o tego typu aplikacje. W sumie jest ich około 4 w Android Market. Jeszcze trochę ich brakuje. Nie ma aplikacji pozwalających zarządzać kontami takich banków jak: PKO, mBank, WBK itd.

Trochę dziwi podejście WBK. Udostępnili swoją aplikację w Android Market, ale nie pozwalającą zarządzać naszymi finansami. Mamy tam podgląd placówek, bankomatów, jakieś video itd.

Jednak w Android Market znajdziemy kilka aplikacji bankowych, które pozwolą nam na wgląd w nasze pieniądze. Tak jak już wspominałem, pojawiły się 4 takie aplikacje. Są to: iGetin (Getin Bank), Inteligo, Bank Millennium i Mobilny Bank (Raiffeisen Bank Polska S.A).

iGetin

Umożliwia obsługę przelewów, listy odbiorców zdefiniowanych, złożonych dyspozycji na wszystkich rachunkach, podgląd swoich danych.

Dzięki aplikacji Klient uzyskuje dostęp do bankowości elektronicznej z każdego miejsca na świecie. Można w dowolnym momencie wykonać dyspozycję przelewu, spłacić ratę kredytu, założyć lub zerwać lokatę oraz sprawdzić stan środków na swoim rachunku firmowym.

Inteligo

Umożliwia korzystanie z mobilnej wersji serwisu Inteligo oraz z tokena Inteligo, służącego do bezpłatnego generowania haseł logowania i kodów jednorazowych do potwierdzania transakcji. 
. 
Wybierając token Inteligo uzyskasz dostęp do opcji Hasło i Kod.

Uruchomienie tokena Inteligo:
• Krok 1: Zainstaluj aplikację Inteligo mobile.
• Krok 2: Zaloguj się do serwisu transakcyjnego Inteligo i zamów token. Do uruchomienia tokena, potrzebny jest PIN inicjalny. Otrzymasz go SMS-em na numer komórki, zarejestrowany w systemie Inteligo. Jeśli Twój numer w naszych bazach jest niewłaściwy lub nigdy nie został zgłoszony, przed zamówieniem tokena skontaktuj się z konsultantem Inteligo i podaj aktualny numer Twojego telefonu komórkowego. Infolinia Inteligo działa przez całą dobę pod numerami: 800 121 121 lub + 48 81 535 67 89.
• Krok 3: Zainstaluj token na komórce i uruchom go podając PIN inicjalny. Następnie wprowadź swój własny, składający się z 4 do 8 cyfr.
• Krok 4: Po zalogowaniu do konta Inteligo, w zakładce „Moje dane” zmień sposób autoryzacji transakcji na token.
Korzystanie z tokena: po wprowadzeniu nadanego przez Ciebie PIN-u otrzymasz żądane informacje:
– po wejściu w Hasło – 8-cyfrowe hasło logowania do Twojego konta Inteligo;
– po wejściu w Kod – 8-cyfrowy kod jednorazowy do potwierdzenia transakcji, generowany w sposób klasyczny lub za pomocą karty zdrapki.

W ramach jednej sesji tokena Inteligo możesz wielokrotnie korzystać z opcji generowania haseł i kodów, bez konieczności każdorazowego podawania PIN-u.

Bank Millennium

Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia:
Sprawdzanie szczegółów i historii rachunków bieżących, rachunków oszczędnościowych, kart kredytowych oraz lokat terminowych,
Wykonywanie przelewów między własnymi rachunkami i krajowych, również do zdefiniowanych odbiorców,
Doładowywanie telefonów komórkowych,
Spłatę karty kredytowej,
Dokonywanie pożyczki gotówkowej z karty kredytowej,
Zrywanie lokat,
Pobieranie elektronicznych wyciągów z rachunków

Dostęp do aplikacji chroniony jest indywidualnym kodem PIN. Wykonywane operacje wymagają potwierdzenia Hasłem Mobilnym ustalanym przez użytkownika w systemie bankowości internetowej Banku Millennium.

Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, w zależności od ustawień językowych urządzenia, na którym jest zainstalowana.

Uwagi:
Aplikacja przeznaczona tylko dla klientów indywidualnych Banku Millennium posiadających dostęp do systemu bankowości internetowej,
Pobranie i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne, jednak trasmisja danych może wiązać się z opłatami naliczanymi przez operatorów sieci komórkowych.

Mobilny Bank

Mobilny Bank to aplikacja bankowości mobilnej Raiffeisen Bank Polska S.A., umożliwiająca zarządzanie środkami na rachunku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.

Funkcjonalność aplikacji:

RACHUNKI
Saldo i historia rachunków osobistych i firmowych, szczegóły poszczególnych operacji, podgląd listy blokad na rachunku, możliwość wysłania numeru konta SMS-em.

PRZELEWY
Przelewy do zdefiniowanych odbiorców, przelewy między własnymi rachunkami oraz dowolne przelewy krajowe. NOWOŚĆ: Przelewy do zdefiniowanych odbiorców oraz pierwszy przelew dowolny w danym dniu na kwotę do 400 PLN nie wymagają dodatkowego potwierdzenia hasłem jednorazowym.

KARTY
Możliwość aktywacji, zastrzeżenia oraz zmiany limitów dziennych kart kredytowych i debetowych. Podgląd salda, dostępnych środków, terminu i kwoty spłaty karty kredytowej oraz listy blokad i odrzuconych płatności.

ZNAJDŹ NA MAPIE
Lokalizacja bankomatów i oddziałów Raiffeisen Bank Polska S.A. (wraz z godzinami otwarcia) w najbliższej okolicy lub w pobliżu podanego adresu.

MÓJ OPIEKUN
Możliwość kontaktu z Centrum Telefonicznym lub osobistym doradcą Premium Banking lub Bankowości Prywatnej.

DEMO
W pełni funkcjonalna wersja demonstracyjna, dostępna również dla osób niebędących jeszcze klientami Raiffeisen Bank Polska S.A.

Mobilny Bank jest rozwiązaniem całkowicie bezpiecznym:
– dostęp chroniony hasłem,
– szyfrowana transmisja danych,
– brak zapisu poufnych danych w pamięci telefonu,
– konieczność potwierdzania części transakcji hasłem jednorazowym,
– odporność na phishing.

Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}