AplikacjeBądź eko z Taxity

Co to znaczy być eko? To zaspokajać nasze potrzeby mając na względzie ochronę środowiska oraz uwzględniając ekonomiczny aspekt funkcjonowania. Dla twórców Taxity dbałość o środowisko jest bardzo istotnym elementem życia i współczesnego świata. Dlatego też, zrodził się w ich głowach pomysł ekoulotki. To całkowicie nowatorska usługa, która do tej pory nie funkcjonowała na rynku lokali dowożących jedzenie na telefon. W dobie szeroko pojętego rozwoju mobilnej telefonii komórkowej, a w szczególności smartfonów, twórcy Taxity pomyśleli, że te zaawansowane urządzenia mogą mieć swój...
Maciej Kulesa20 września 20117 min

Co to znaczy być eko? To zaspokajać nasze potrzeby mając na względzie ochronę środowiska oraz uwzględniając ekonomiczny aspekt funkcjonowania. Dla twórców Taxity dbałość o środowisko jest bardzo istotnym elementem życia i współczesnego świata. Dlatego też, zrodził się w ich głowach pomysł ekoulotki. To całkowicie nowatorska usługa, która do tej pory nie funkcjonowała na rynku lokali dowożących jedzenie na telefon.
W dobie szeroko pojętego rozwoju mobilnej telefonii komórkowej, a w szczególności smartfonów, twórcy Taxity pomyśleli, że te zaawansowane urządzenia mogą mieć swój wkład w ochronę środowiska. Pomysł jest prosty. Każdy właściciel restauracji, baru czy innego typu lokalu gastronomicznego, zamiast drukować tony ulotek z ofertą, może umieścić w aplikacji na telefony komórkowe
ulotkę z menu swojego lokalu – w wersji elektronicznej. Szybko, bezpłatnie, wygodnie dla siebie i klienta. Zmniejsza się w ten sposób niepotrzebną wycinkę drzew i bezużyteczne tony papieru, przeznaczane na druk kolorowych ulotek, które potem “fruwają” po ulicach i
podwórkach, w parkach i skwerach, psując nam widok i zaśmiecając nasze otoczenie. Dość już mamy zapychania naszych skrzynek listowych niezliczonymi ilościami ulotek, to ingerencja w naszą prywatność, której często sobie nie życzymy. Taxity, może sprawić, że kolorowe ulotki przestaną być zmorą i że będą trafiały do faktycznie nimi zainteresowanych osób.

Ekoulotka w Taxity:
1. nie potrzebuje być drukowana w tysiącach egzemplarzy – ograniczamy w ten sposób wycinkę drzew,
2. nie zajmuje nam miejsca w skrzynce na listy, w szufladzie, na półce – ograniczamy ilość produkowanych bezużytecznych ton papieru,
3. znajduje się w naszych telefonach komórkowych – więc nie jest traktowana jako niechciana reklama i nie zaśmieca nam ulic i chodników, czy też klatek schodowych i podwórek,
4. pomaga w budowaniu pozytywnego, ekologicznego wizerunku firmy, lokalu,
5. jest bezpłatną i skuteczną formą dotarcia z informacją do klienta – jest zawsze pod ręką, gdy jej potrzebujemy.

Aktualnie w Taxity są już 183 lokale z 280 stronami ulotek.

Jeśli macie jakieś ulotki to śmiało możecie przesyłać je twórcom. Najlepiej zeskanować ulotki ulubionych lokali w mieście i podesłać je na stronę Taxity na Facebooku.

informacja prasowa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}