TelefonyBillboard z reklamą smartfona LG G3, który był na językach całego świata

Paweł25 lutego 20199 min
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/reklama-lg-g3-z-rekordem-guinessa.jpg

reklama lg g3 rekordem guinessa

Firma ta należy do jednych z największych na świecie producentów sprzętu elektronicznego, smartfonów oraz artykułów gospodarstwa domowego. LG to koncern, którego nazwa jest od razu rozpoznawalna. Swego czasu, popularność tej marki znacznie wzrosła, a projekty LG były na językach całego świata.

I nie tylko o profesjonalizm i wysoką jakość produktów koncernu chodziło. Firma wsławiła się w sposób wyjątkowy na rynku usług marketingowych, stosując idealny chwyt marketingowy, zwracający uwagę na całym świecie. To największa reklama zewnętrzna LG w historii, o której mówiono w każdym zakątku globu.

Kilka słów o LG

LG to przedsiębiorstwo z Korei Południowej, które swoje pierwsze kroki na rynku stawiało już w 1958 r. Obecnie, jest to jeden z największych koncernów poruszających się w obrębie elektroniki, telekomunikacji, klimatyzacji i sprzętu domowego. Firma cieszyła się już renomą profesjonalnej marki i była dobrze znana, zanim jeszcze pojawiła się jej największa na świecie reklama zewnętrzna.

Najbardziej rozpoznawalnymi produktami z oferty LG są monitory i telewizory płaskie, komputery, smartfony, lodówki oraz różnego rodzaju klimatyzatory i akcesoria związane z przepływem powietrza.

Kiedy w 2014 roku LG postawiło największą na świecie reklamę o charakterze zewnętrznym, przedsiębiorstwo stało się jeszcze bardziej rozpoznawalne.

LG – największa reklama zewnętrzna

W roku 2014 o koncernie z Korei Południowej zaczęli mówić specjaliści od marketingu z całego świata. Przedsiębiorstwo wykonało bowiem ruch, który totalnie zaskoczył wszystkich konkurentów w branży.

W ramach promocji wchodzącego na rynek najnowszego modelu smartfona LG G3, koncern zainwestował w olbrzymią reklamę zewnętrzną, która okazała się największym w historii nośnikiem treści marketingowej.

smartfon lg

Mowa o billboardzie promującym urządzenie G3, który mierzył aż 240 metrów długości, będąc jednocześnie wysokim na dwanaście metrów.

Billboard ważył aż 1800 ton, a jego zastosowanie miało być wielokrotne. Projektanci postanowili, że tak wielka i solidna konstrukcja będzie wykorzystywana do nowych reklam, wraz z aktualizowaniem oferty handlowej.

Takiej reklamy nie dało się nie zauważyć i przejechać wobec niej obojętnie. Nie może dziwić, że billboard stał się magnesem, który niczym atrakcja turystyczna przyciągał niezliczone osoby, które chciały obejrzeć tak fascynujące zjawisko.

Pomysłodawcy szacowali, że reklama zewnętrzna outdoor dotrze do dwudziestu milionów osób. Efekty były natychmiastowe. LG G3 stał się produktem popularnym i notował imponującą ilość sprzedaży.

Smartfon LG G3

LG G3, kiedy wchodził na rynek, był produktem w pełni nowatorskim i profesjonalnym. Całkowicie nowoczesna estetyka i design przyciągała tych, którzy cenili eleganckie rozwiązania, a najlepszej jakości technologia zachęcała do skorzystania z oferty.

LG G3 zachwycał przede wszystkim ekranem Quad HD, który ówcześnie stanowił najlepszą dostępną technologię, która gwarantowała idealną jakość obrazu. Działający niezawodnie laserowy autofocus budził podziw na całym świecie. Największa w historii świata reklama idealnie współgrała ze świetnymi parametrami urządzenia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}