Pozostałe urządzeniaMonitory reklamowe LCD innowacyjnym nośnikiem treści reklamowej

Paweł20 lutego 201913 min
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/monitory-reklamowe.jpg

Dynamika cechująca dzisiejsze czasy, mnogość konkurencji i różnych typów odbiorców, wymusza na specjalistach ds. marketingu stałego poszukiwania nowych bodźców, wykorzystywania innowacyjnych technik reklamowych, które zostaną zauważone przez odbiorcę, dotrą do jego świadomości i skutecznie zbudują pozytywny wizerunek danej marki.

Branża marketingowa poddana jest stałemu ruchowi, zmianom, ewolucjom. Jednym z przykładów obrazujących tę tezę, są monitory reklamowe, które w ostatnich latach stanowią jedną z najbardziej popularnych form reklamy zewnętrznej.

Telebimy i monitory skutecznym nośnikiem

Reklama zewnętrzna to bardzo skuteczny nośnik treści marketingowej. Jej olbrzymią zaletą jest fakt, że dociera do odbiorcy masowego, a bodziec reklamowy wysyłany jest stale. Wystarczy zamontować w ruchliwym miejscu zwracający uwagę nośnik, a komunikacja marketingowa będzie odbywała się z potencjalnym odbiorcą za każdym razem, kiedy będzie on przechodził w pobliżu reklamy.

Monitory reklamowe mogą występować pod postacią mniejszych nośników, przypominających mini telewizorki, jak również być przedstawicielem tzw. reklamy wielkoformatowej i występować w postaci olbrzymich telebimów.

Obydwie formy mają wysoką skuteczność, jednak ze względu na rozmiary, stosowane bywają w odmiennych warunkach.

Telebimy dzięki swoim gabarytom mogą wyświetlać treści z dalszej odległości, monitory zaś bardziej przeznaczone są do bliższego kontaktu odbiorcy z ekranem.

Obydwa te rodzaje reklamy zewnętrznej bazują na technologii LED. Dzięki temu, z ekranu emitowana jest treść graficzna o naprawdę wysokiej rozdzielczości i soczystości kolorów, co skutecznie zwraca uwagę odbiorcy, a świetnej jakości żywy i energiczny obraz zwiększa swoją siłę perswazyjną.

Jednocześnie, technologia LED jest energooszczędna, co umożliwia znaczne zmniejszenie zużycia prądu, a tym samym optymalizuje koszty.

Za wysoką jakość emitowanego obrazu w monitorach reklamowych odpowiada profesjonalna matryca.

Jej konstrukcja wykorzystuje współistnienie dwóch tafli szkła, które oddzielone są komórkami molekularnymi. Mają one strukturę ciekłych kryształków, które idealnie przewodzą napięcie prądu. Ich połączenie elektrodami, umożliwia transportowanie napięcia, które wyróżnia się różnorodnym potencjałem.

Dzięki temu, na ekranie uzyskujemy obrazy wysokiej jakości. Monitory reklamowe oraz telebimy nie mają ograniczonego charakteru pod kątem możliwości ich wykorzystania. Stosuje się je w wielu miejscach oraz niemal wszystkich branżach.

W środku czy na zewnątrz?

Kiedy jest mowa o monitorach reklamowych, zazwyczaj pada pytanie czy należy je stosować w środku pomieszczeń, czy poza nimi, na zewnątrz budynków.

Odpowiedź brzmi: tak i tak. Są to bowiem nośniki, które przeznaczone są zarówno do stosowania wewnątrz obiektów, jak i poza nimi. Wszystko zależy od rodzaju wyświetlanej reklamy, branży, tematyki oraz konkretnego pomieszczenia.

W przypadku niektórych firm, tak samo zasadne jest stosowanie monitorów wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów. Istnieją jednak przedsiębiorstwa, których produkty czy usługi mają charakter bardziej ograniczony, przeznaczony dla wąskiej grupy odbiorców.

Promocja takiej oferty lepiej sprawdzi się w środku obiektu, którego działalność związana jest z przeznaczeniem reklamowanych produktów. Dla przykładu, może to być promocja konkretnego producenta okularów w poczekalni przychodni okulistycznej.

Reklamy wewnętrzne zdobywają olbrzymią popularność w miejscach o dużym natężeniu ruchu jak galerie handlowe, urzędy, kina, puby, autobusy i pociągi, czy obiektach specjalistycznych, w których idealnie sprawdzi się właśnie wspomniana już reklama produktów związanych z ich specyfiką, jak np. placówki zdrowia, warsztaty samochodowe, itp.

Monitory zewnętrzne mogą być stosowane np. na przystankach autobusowych, a olbrzymie telebimy praktycznie na dowolnej ścianie budynku.

Modne reklamy w przychodniach

Jedną z najczęściej spotykanych form wykorzystania monitorów reklamowych jest ich umieszczenie w przychodniach. Idealnie sprawdza się to w przypadku promocji produktów medycznych i farmaceutycznych.

Może się bowiem okazać, że osoba oczekująca w kolejce, która zobaczy reklamę produktu marki x, chwilę później, w gabinecie usłyszy poradę od lekarza, że powinien zacząć stosować produkty należące do kategorii przedmiotów wytwarzanych przez firmę x.

W takiej sytuacji, pierwszą firmą, która może zaspokoić daną potrzebę, najczęściej okaże się marka przed chwilą promowana, która już zaistniała w świadomości potencjalnego klienta. Można tu jednak stosować również reklamy ogólne.

Przecież do lekarza chodzą przedstawiciele wszystkich docelowych grup odbiorców, bez względu na wiek, płeć, wykonywany zawód, czy zainteresowanie.

Monitory w środkach komunikacji

Podobnie, monitory reklamowe sprawdzają się w autobusach i innych środkach komunikacji miejskiej. To również przestrzenie, w których pojawia się ogromna liczba ludzi, którzy reprezentują wszystkie grupy docelowe odbiorców.

Długotrwałe przejazdy sprzyjają z kolei obserwacji wyświetlanych treści z monitora. Przyspiesza to podróż, zabija czas, a jednocześnie idealnie trafia do świadomości odbiorcy.

Ściany bloków

Telebimy montowane na ścianach bloków to ostatnio chyba najbardziej popularna technika promowania treści reklamowych. Są one widoczne z daleka, zwracają uwagę, a przede wszystkim pobudzają ciekawość przechodnia, który na pewno zechce sprawdzić, jaka treść wyświetlana jest z ekranu.

To również promocja trafiająca do masowego odbiorcy.

Monitory reklamowe LCD innowacyjnym nośnikiem treści reklamowej

5 (100%) 1 vote



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}