TelefonyUrządzeniaTakiej reklamy smartfona jeszcze nie widzieliście.

Producenci elektroniki robią bardzo dobre reklamy, ale czasami są one zbyt nudne, by zawracać sobie nimi głowę. Jednak, raz na jakiś czas, zdarzy się ciekawy materiał, którym warto się podzielić. Tak było z ostatnim teledyskiem zarejestrowanym smartfonem Google Pixel 2 XL. Tak też jest z ciekawym wideo nakręconym przez Asusa. Zobaczcie najpierw materiał Google. Jest to teledysk Johna Legenda  “A Good Night”. Jego premiera pomogła wypromować smartfona Google. A tutaj znajdziecie już wideo Asusa i muszę przyznać,...
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/asus-zenfone-reklama.jpg

Producenci elektroniki robią bardzo dobre reklamy, ale czasami są one zbyt nudne, by zawracać sobie nimi głowę. Jednak, raz na jakiś czas, zdarzy się ciekawy materiał, którym warto się podzielić. Tak było z ostatnim teledyskiem zarejestrowanym smartfonem Google Pixel 2 XL. Tak też jest z ciekawym wideo nakręconym przez Asusa. Zobaczcie najpierw materiał Google.

Jest to teledysk Johna Legenda  “A Good Night”. Jego premiera pomogła wypromować smartfona Google.

A tutaj znajdziecie już wideo Asusa i muszę przyznać, że bardziej mi się podoba. Oczywiście, doceniam smartfon Google, bo pokazują, że posiada dobrej jakości aparat. Jednak Asus zrobił to lepiej i ciekawiej.

Aktor został „ubrany” w 89 smartfonów Asus Zenfone, by zatańczyć i reklamować model tego producenta – Zenfone 5/5z. Z nim jest ciekaw ściana wykonania z telefonów i prawdopodobnie są to reklamowane smartfony. Zawsze można liczyć na internautów i policzyli oni, że taki „ekran” liczy około 1139 egzemplarzy.

Jest to jedna z lepszych reklam smartfonów w ostatnim czasie.

Takiej reklamy smartfona jeszcze nie widzieliście.

Opinia



2 comments

  • Maciej Kulesa

    30 maja 2018 at 12:01

    Chcesz powiedzieć, że każdy odbiorca reklamy to debil?

    Reply

  • krzywa gaussa

    30 maja 2018 at 11:49

    Dlaczego reklama ma wpływać na mój zakup?
    Celebryta, goździkowa z telefonem, samochodem, tabletką, maścia,… nie jest argumentem zakupowym.
    Czy te reklamy przeznaczone są dla większości populacji – de bili?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}
{{ image }}

{{ title }}

{{ date }} {{ comments }}
{{ readingtime }} {{ viewcount }}