NewsWpis sponsorowany6 kluczowych zasad serwisowania części do telefonów

Paweł16 lipca 202413 min
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/serwis-telefonow.jpg

Zasady serwisowania części do telefonów przewidują wydajną i efektywną obsługę klientów, przy jednoczesnym zapewnieniu zespołowi serwisowemu stałego poziomu zapasów. Naprawianie telefonów do przyjemnych nie należy, w szczególności dla klientów. Powodem zawsze są koszty, których nikt nie chce ponosić. Jeśli już musimy dokonać naprawy to odpowiedni serwis telefonów z szeroką dostępnością części na stanie jest na wagę złota. Szybka obsługa jest możliwa tylko przy dobrym zaopatrzeniu magazynu w części serwisowe.

6 zasad, którymi kieruje się SmartSerwis24:

  • Doskonałe zaopatrzenie w części serwisowe magazynu
  • Zamawianie części na czas, aby dotrzymać terminowości napraw
  • Przewidywalność najpopularniejszych napraw to klucz do ekspresowej obsługi klientów
  • Reagowanie na potrzeby klientów i gotowość na szybką naprawę mniej popularnych modeli
  • Dbałość o ochronę danych i bezpieczeństwo
  • Profesjonalna obsługa

Zaopatrzenie w części do telefonów i funkcjonowanie serwisu SmartSerwis24

Funkcjonowanie nawet najlepszego serwisu zajmującego się elektroniką może zaburzyć tylko brak podzespołów. Każdy profesjonalny serwis telefonów powinien zdawać sobie z tego sprawę. Ten, kto ma części ma przewagę na rynku, bo może zrealizować naprawę od ręki bez konieczności pozbawiania klienta smartfona na kilka dni. Założenie serwisu SamartSerwis24 było, jest i będzie jedno: posiadanie części. Takie zaopatrzenie to spore wyzwanie logistyczne i oczywiście finansowe.

Zamawianie części do telefonów w serwisie SmartSerwis24

Zamawianie części pod konkretną naprawę niesie za sobą spore ryzyko. Powodem jest nie tylko obawa, że towar może nie przyjechać na czas mimo zapewnień kierowanych w stronę klienta. Wyobraźmy sobie, że w piątek po południu dojeżdża do nas część, która posiada fabryczne uszkodzenie. W takim przypadku nie tylko musimy odwołać klienta na planowaną wymianę/naprawę, ale mamy również problem z uszkodzonym elementem, który musimy reklamować. Wszystko to zabiera nam cenny czas. W piątkowe popołudnie zamówienie kolejnej części przełoży się na kolejny, późniejszy termin naprawy. Takie działanie może spłoszyć klienta i go zniechęcić. W rezultacie, istnieje ryzyko, że poszuka on pomocy w innym serwisie napraw.

Części do telefonów na stanie i przewaga SmartSerwisu24

Posiadając dostęp na miejscu do najpopularniejszych smartfonów na rynku zyskujemy ogromną przewagę. Serwis telefonów może nie tylko wykonać naprawę w każdym momencie, ale również w przypadku awarii podzespołu pobrać drugi element. Nie wydłuża to czasu usługi i przede wszystkim daje zapewnienie, że skuteczna naprawa zostanie przeprowadzona w umówionym terminie nawet w 30 minut. Zyskują klienci, zyskuje firma. Praktyka zamawiania części jest dopuszczalna, musimy jednak zakładać wszelkie możliwe problemy z taką formą naprawy. Serwis telefonów Chorzów wyposażony jest w zaplecze najpotrzebniejszych podzespołów. Możemy do nich zaliczyć wyświetlacze, akumulatory, złącza ładowania. Są to elementy, które najczęściej wykorzystujemy w naszej codziennej pracy.

Części do telefonów dla mniej popularnych modeli

Oczywiście zdarza się nam zamawiać części do naprawdę rzadkich telefonów. Do urządzeń, które klienci często zamawiają z rynków zagranicznych, które nie są w dystrybucji polskich sklepów. Na takie sytuacje dosyć trudno się przygotować, bo nigdy nie wiemy, jaki klient do nas przyjedzie, a także, jaki model telefonu będzie chciał naprawić. O tym, że zamówione części mogą być problematyczne przekonaliśmy się podczas połączeń telefonicznych – wielu klientów słysząc „części możemy mieć na jutro lub po weekendzie” po prostu nie jest zainteresowana taką formą obsługi. Serwis telefonów Chorzów ograniczył do minimum zamawianie części, aby nie dopuszczać do takich sytuacji.

Serwis telefonów Chorzów – szybka naprawa w 30 minut

Zaopatrzenie naszego zaplecza serwisowego daje nam jeszcze jedną przewagę nad konkurencją. Klient, który przychodzi do naszego punktu lub dzwoni z prośbą o informacje w zakresie naprawy może uzyskać obsługę w 30 minut w naszym stacjonarnym serwisie telefonów. I chociaż większość (drobnych) napraw jesteśmy w stanie wykonać od ręki to na inne działania sugerujemy umawianie się telefonicznie lub za pośrednictwem naszej strony internetowej smartserwis24.pl. Ilość klientów oraz chęć oddania im sprawnego urządzenia jak najszybciej może spowodować zamieszanie. Perspektywa naprawy telefonu w 30 minut, bez czekania na części, jest praktyczna i oszczędzająca czas. Dostrzegamy tę zaletę, obserwując zadowolenie naszych klientów, którzy chwalą sobie takie działanie. Dlatego głównymi zaletami SmartSerwisu24 jest posiadanie bogatego asortymentu, zaplecza serwisowego oraz części. Skróć ze SI

Szybka naprawa z dbałością o ochronę danych i bezpieczeństwo

Szybkie naprawy i części dostępne na miejscu mają jeszcze jeden bardzo ważny plus. Serwis telefonów Chorzów zawsze dba o dane klienta. Przy wymianie większości elementów (w tym najczęściej wymienianego wyświetlacza) klient nie utraci żadnych danych znajdujących się w telefonie. To było i zawsze będzie świetne rozwiązanie dla klienta, ponieważ otrzymuje on sprawny telefon, naprawiony w 15 minut, zachowując dane na swoim urządzeniu. Aby zminimalizować ryzyko ponownego uszkodzenia ekranu, oferujemy naszym klientom zabezpieczenia na ekran firmy 3MK. Dla klientów najważniejszy jest czas, a nasza firma, wprowadzając szerokie zaplecze serwisowe rozumie to doskonale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.