NewsWpis sponsorowanyNowoczesne zarządzanie przestrzenią do pracy w biurze

Paweł1 marca 20226 min
https://www.fandroid.com.pl/wp-content/uploads/zarzadzanie-przestrzenia-pracy-w-biurze.jpg

Biuro jako przestrzeń do pracy przechodzi ewolucję. Jest ona związana po pierwsze z ciągłym szukaniem obniżenia kosztów, po drugie ze zmianą stylu pracy. Pokój z biurkiem, który wykorzystywany jest kilka godzin dziennie, a w razie nieobecności pracownika stoi pusty to najmniej ekonomiczne rozwiązanie.

Wraz z pojawieniem się pracy hybrydowej pojawił się problem maksymalnego wykorzystania stanowisk biurowych. Przygotowanie takiego grafiku w tradycyjnym kalendarzu to wyjątkowo pracochłonna czynność. Trudno nanosić też zmiany i poprawki a prawdopodobieństwo popełnienia błędu jest ogromne. Zamiast oddelegować do tego typu pracy osobę można wykorzystać hotdesk system do rezerwacji biurek w firmie. To bardzo wygodne i przyjazne użytkownikom wyjście z sytuacji. Pomaga utrzymać porządek w rezerwacji biurek, oszczędza czas, optymalizuje koszty i pomaga łatwo kontrolować wykorzystanie przestrzeni do pracy.

Kto może wdrożyć hotdesk system do rezerwacji biurek w firmie?

System hotdesk to oprogramowanie, którego dystrybutorem jest firma avnext.pl. Zajmuje się ona kompleksowym wyposażeniem sal konferencyjnych i biur. Avnext.pl zajmuje się zarówno hardwarem – wszystkimi urządzeniami typu multimedia, oświetlenie, urządzania do aranżacji sali konferencyjnej jak i specjalistycznym softwarem. Oprócz hotdesk avnext jest twórcą oprogramowania wspomagającego współpracę uczestników konferencji, ułatwiającego rejestrację, a także pozwalającego na zintegrowaną pracę osób znajdujących się w odległych miejscach. Avnext.pl nie tylko sprzedaje tego typu oprogramowanie ale również czuwa nad jego wdrożeniem, przeprowadza szkolenia i w miarę potrzeb klienta dokonuje modyfikacji.

Jak działa w praktyce hotdesk system do rezerwacji biurek w firmie?

Jest to prosta aplikacja, która może zostać zainstalowana na komputerach lub smartfonach wszystkich zainteresowanych. Z pozycji użytkownika można dokonwać rezerwacji i edytować wszelkie zmiany. Każdy ma dostęp do wirtualnej mapy firmy i możliwość śledzenia wszelkich zmian. Z pozycja administratora, którym zazwyczaj jes osoba kierująca pracą firmy można kontrolować wykorzystanie miejsc pracy, a także generować raporty dotyczące czasu pracy na poszczególnych stanowiskach a także kosztów. Praca z system hotdesk eliminuje błędy w rezerwacjach i ułatwia planowanie pracy biura z dowolnym wyprzedzeniem czasowym. Tego systemu nie da się zastąpić żadnymi ręcznie tworzonymi grafikami na papierze czy w popularnych terminarzach komputerowych.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.